facebook instagram
CONTACT ✉ Jointy&Croissanty

Obserwuje

poniedziałek, 12 grudnia 2016

lace up sweater










PL: Bluzki ze sznurowaniem przy dekolcie nie przypadły mi do gustu aż tak bardzo jak tego typu sweterki i spódnice, dlatego gdy w okresie letnim sznurowanych koszul i topów było wszędzie pełno, do mnie średnio ten trend przemawiał, owszem, może kilka razy coś w tym stylu założyłam, jednak dopiero jesienią zaczęły mi się takie ubrania szalenie podobać. Dwa posty temu rozpisywałam się o tym jak to sobie nie mogłam odmówić burgundowej spódnicy, podobnie było z tą szarą, oraz sznurowanym sweterkiem. Udało mi się też znaleźć odpowiednie kozaki za kolano - wygodne pomimo obcasów i z długą cholewką, która faktycznie kończy się nad kolanem. 

Sweter: no name
Spódnica: no name
Buty: no name

ENG: When during the last summer lace up blouses become so popular I haven't been a big fan of this trend, maybe a couple of times I dressed this kind of tops, however, I really liked lace up clothes just when I saw this type skirts and sweaters. Two posts ago I showed set with burgundy skirt, about which I wrote that when I saw it, I had to get it and the same was with that grey skirt and lace up sweater. I have to admit that I'm very pleased of this purchase, skirt and sweater are really great quality and fit perfectly. I also managed to find the perfect over the knee boots - comfortable despite high heels and with the long uppers, which in fact end above the knees.

Sweater: no name
Skirt: no name
Boots: no name

62 komentarze:

  1. Great picks, dear! Just in time for the coming festive season! xoxo

    OdpowiedzUsuń
  2. Kinga, upolowałaś muszkieterki idealne!
    No dobra, gdyby nie były z zamszu a z czegoś skóropodobnego choć to byłyby idealne ;P
    ale ten obcas i fason - bezbłędne!

    zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no tak, najlepsze byłyby ze skóry naturalnej i do tego czarne, ale takich na razie bezskutecznie poszukuję;)

      Usuń
  3. gorgeous sweater! I have it in peach and LOVE it!
    Pam xo/ Pam Scalfi♥

    OdpowiedzUsuń
  4. fajna "sznurowana" stylizacja :)podoba mi się ta bluza :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny sweter i ta spódnica:) Widzę, że masz już drugą taką wiązaną:)
    Cudownie wyglądasz:*
    12,49; 9.99:)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne zestawienie:* piękne foty! spódnica genialna<3 już się nie mogę doczekać aż moja przyjdzie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna stylizacja, uwielbiam !!! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam takie wiązania, wyglądasz genialnie w tym zestawieniu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nice total look, I love this jersey
    www.treschic.fashion

    OdpowiedzUsuń
  10. Genialna sesja! Super zdjęcia, a Ty wyglądasz idealnie! Fajny look, ciekawy mimo ze monokolorystyczny... Sweterek jest super! Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne te wiązania. ;) na bluzkach też mi się średnio podobają, za to na tych Twoich spódnicach prezentują się genialnie. :))
    pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Spódniczka rewelacyjna, kolejne cudo po tamtej bordowej. Sweterek śliczny. Piękne sznurowania, kurde jestem nieźle do tyłu, bo nie mam nic z takim wiązaniem, a szkoda, bo wygląda to przepięknie <3 mistrzostwo kochana, jak zawsze !!!! Super zdjęcia.

    Buziaki :**

    https://my-nonchalance.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ahhh! No ja uwielbiam wszelakie bluzki z wiązaniem! A tutaj proszę dodatkowo i mam spódniczkę... super zestaw! :)
    ps. link z butów mi nie działa.

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne wiązania i razem i osobno! Buty też extra. Ślicznie wyglądasz! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne rzeczy, jednak ja bym z tego nie stworzyła stylizacji. :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  16. fantastycznie wyglądasz:) śliczny sweterek i urocza spódnica;)

    OdpowiedzUsuń
  17. I loved the lace up blouse and the skirt - such a great combo! The boots are fabulous and you really look stunning! Loved the color, really nice to have a monochromatic look, it is chic! Hope you have a lovely week!
    DenisesPlanet.com

    OdpowiedzUsuń
  18. You and your lace up clothes! I love them! This sweater and skirt is such a fab combo, and great example of your amazing style! Love the pop of red lip against the grey monochrome look! You make me wanna go shopping for lace up sweaters and skirts! :)
    Thanks for sharing and have a great week!
    xoxo
    Stella
    www.stellaasteria.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten sweterek jest po prostu fenomenalny :) Wyglądasz świetnie! :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Oh dear this is looking so smart and stylish <3

    http://ohladymania.blogspot.com/

    .

    OdpowiedzUsuń
  21. Such a fierce look. I am loving your boots.x

    www.stephylately.com

    OdpowiedzUsuń
  22. No, no, no - dużo tych sznurków, ale bardzo fajnie są ze sobą zestawione! Sweter jest znakomity!

    OdpowiedzUsuń
  23. Twój sweterek mi jakoś bardziej się podoba, niż mój. Krótki łatwiej zestawić ze spódnicami i nie robi efektu dużego worka :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetna stylizacja, podoba mi się sweterek i spódniczka!

    OdpowiedzUsuń
  25. Very interesting sweater with lacing. Stylish looks. And super boots!

    OdpowiedzUsuń
  26. I love the boots, perfect for this time of the year x

    Laura
    Pink Frenzy

    OdpowiedzUsuń
  27. I LOVE THIS LOOK- I just ordered a similar skirt last night! you have great taste ;)
    xx Leah

    www.fashtrav.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękny sweterek, i ogólnie podoba mi się Twoja miejscówka na fotki ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Co do choinek to racja że w doniczkach są lepsze, nie trzeba wyrzucać po Świętach tylko się wystawi na balkon/taras
    Obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń
  30. Spódnica mnie zachwyciła, jest cudowna <3

    OdpowiedzUsuń
  31. Your laced up sweater and skirt go perfectly together. I love the look.
    Have a lovely week dear :)
    xo
    Sauniya | Find Your Bliss ♡

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetna spódnica. Fajnie wygląda w połączeniu z muszkieterkami :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetny sweter i spódnica. :)

    OdpowiedzUsuń
  34. dear this look super glam! love that skirt
    New OUTFIT is up on my blog, take a look
    fashion blogger
    kiss

    OdpowiedzUsuń
  35. Jestem zakochana w Twoich kozakach! Genialny model i kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo lubię wiązania. Sweter jest świetny ale ta spódnica wymiata.
    www.sylwiaszewczyk.com

    OdpowiedzUsuń
  37. I´m so in love with your outfit!!
    Looks stunning!

    http://itzytrendy.blogspot.mx/2016/12/dresfashion-blue-prom-dress-hola-todos.html

    OdpowiedzUsuń
  38. Całość pięknie ze sobą współgra :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Lace-up sweater is so cool. Love the whole outfit!
    xx

    http://www.mybeautrip.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Awesome outfit! I love how you matched a lace up sweater and skirt - it's so unique! And those boots are beautiful as well.

    Hope you're having a lovely week!

    ~Lindsey
    http://have-clothes-will-travel.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Love this lace up top and the boots look gorgeous on you.
    Nina
    Nina's Style Blog

    OdpowiedzUsuń
  42. love that skirt and boots are beautiful! Kiss

    OdpowiedzUsuń
  43. That skirt :-D
    Love this outfit, sweater and boots are perfect. Great job dear ! :-) xx

    VISIT MY BLOG PEOPLE :
    https://katycolorfulfreak.blogspot.com/2016/12/sweater-dress.htm

    OdpowiedzUsuń
  44. Przepiękna spódnica i sweterek. A Twoje nogi w tych butach wyglądają bosko <3
    Ja początkowo też nie przepadałam za tym trendem i musiałam się do niego dość długo przekonywać, ale teraz szalenie mi się podoba :)
    www.evelinebison.pl

    OdpowiedzUsuń
  45. I also wasn't a fan because the tops showed a lot of cleavage and chest area but when I saw the suede set I fell in love and this grey set is making me want to make a purchase. You look so rad!
    www.fashionstylemogul.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Kurczę tyle razy Twwoj nowy pościak przewijał mi się na FB, a dopiero teraz mam okazję wpaść na bloga i zobaczyć go dokladnie w całości :/ zalatana jestem przez ten remont :/

    Swetrzysko cudowne- pisalam Ci, że i ja czekam na bardzo podobny, ale beżowy- widząc Twoj, już nie mogę się doczekać kuriera z paczką w drzwiach :D
    kiecka rownież czadowa- ja uwielbiam te wszystkie wiązania, bluzki i koszule rownież nosilam wiosną, ale tak jak Ty, często tak mam, że mowię że czegoś nie zalożę, lub jakiś trend na początku nie p[rzypada mi do gustu, a pozniej im częściej daną rzecz widzę- tym bardziej mam ochotę sobie taką sprawić :D jak to się mówi, tylko krowa nie zmienia zdania ;) hihihi

    super wyglądasz kochana! :)

    9,99$, 12,49$, 38,99$

    buziaki :*
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  47. Dokładnie tak jak piszesz, miałam te same uczucia do sznurowanych bluzek co Ty, i jak pokazałaś burgundową spódnicę byłam mile zaskoczona swoją pozytywną reakcją na jej sznurowanie, podobnie jest dziś, i ze spódnicą i sweterkiem. Zastanawiam się skąd ta zmiana uczuć, i chyba chodzi o to, że nie są to cienkie sznurki na gołym ciele, w sweterku jest szersza sznurówka, a w spódniczce jest tło. Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Very nice sweater and your boots are gorgeous :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Easily one of my favorite looks from you because, hey GREY! Heheh. I love the way this was shot too, with the greenery, it's so refreshing. You look so beautiful, as per usual! I wish you a brilliant 2017 and happy jolly holidays <3 xo

    Shanaz | Reverie Sanctuary

    OdpowiedzUsuń