facebook instagram
CONTACT ✉ Jointy&Croissanty

Obserwuje

poniedziałek, 16 listopada 2015

browns and beiges










Kurtka / jacket: dresslink, kombinezon / jumpsuit: Frontline / diy, buty / shoes: Mango

Kiedyś nie przepadałam za ubraniami w takiej kolorystyce, jednak jakiś czas temu spodobały mi się beże, a później brązy. Zamszowy kombinezon miał długie nogawki jednak kilka dni temu padł ofiarą mojego "twórczego szału";) Kurtka pochodzi ze sklepu dresslink i jak wszystko z tej strony, okazała się totalnym gniotem. Ogólnie nie polecam tego sklepu, zupełnie co innego jest na zdjęciach, a co innego otrzymujemy.

In the past I didn't like such color scheme, but some time ago beige began to belong to my favorites and later I started wearing brown clothes from time to time.  Suede jumpsuit fell victim of my "creative madness" - I have shortened the trouser legs. Jacket which I bought on dresslink, it's unfortunately completely dud, as another clothes from their store, so I not recommend to buy anything on dresslink.com. Clothes on their site look much better than in reality.


60 komentarzy:

  1. I love the outfit:). Kisses from Portugal

    http://Meninaricameninapobre.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Aaaa to takie cudo- przyleciałam z FłB najszybciej jak się dało :) hehehee czy ja tego kombineznu kiedyś już nie widziałam? ale nie jestem pewna, czy nie pomyliłam go z jakąś Twoją sukienką, albo spódnicą? :P

    Swoją drogą boski jest !
    i ta kurtała bardzo mi się podoba, na stronce wygląda trochę inaczej- oczywiście na Twoją korzyść :)

    Rozumiem, że to jedna z sesji weekendowych ze spaceru z mężusiem? :) hihihihi

    buziaki kochana :*
    Daria

    poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A no widziałaś - o tutaj: http://jointyicroissanty.blogspot.com/2015/03/suede-jumpsuit.html (pewnie zaraz mi się oberwie, że go zniszczyłam;p)
      Tak, zdjęcia zrobiliśmy w sobotę, gdy było jeszcze pięknie i dość ciepło:)
      Buziaki kochana:*

      Usuń
    2. No ja nie wierzę, Ty to hardcor jesteś :P hehehe
      ale tym razem nie będzie zrypki, powiem Ci, że chyba jednak bardziej mi się podoba w takim wydaniu, niż z długimi nogawkami :)
      ale wciąż Cię podziwiam za to, że tak nie boisz się kombinować, ja mam do moich ciuchow taki sentyment, że boję się cokolwiek z nimi zrobić, nawet jeśli leżą w szafie już któryś rok z rzędu :P hahahaha ( wiem, to źle) hehe

      a u mnie dzisiaj takie wiatrzysko wieje, że gdy próbowalam otworzyć okno w sypialni, to prawie wyleciałam razem z nim :O aaaaaaaaaaaa

      Usuń
  3. Świetny kombinezon i kurteczka! Pięknie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana, look'ałam tu do Cb, ale prawie cały tydzień Cię nie było. Tęskniłam! :D
    Bardzo fajny zestaw! Cudna kurteczka!! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem trzeba sobie od bloga odpocząć:)
      dziękuję kochana:*

      Usuń
  5. love this look! massive fan of browns and beige!
    Pam xo/ Pam Scalfi♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny ten kombinezon, a ja jestem ciekawa jak wyglądał z długimi nogawki. Beze i brązy, a szczególnie te drugie jesienią jak najbardziej na tak. A w twoim wydaniu to nawet cały rok. Pięknie wyglądasz, cudna kurteczka z futrzana kołnierzem!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję:) kombinezon w wersji z długimi nogawkami pojawił się już kiedyś w tym poście: http://jointyicroissanty.blogspot.com/2015/03/suede-jumpsuit.html

      Usuń
  7. This is pretty cool
    I love your fur jacket
    So chic!

    The Bandwagon Chic | Instagram | Bloglovin | Snapchat: bandwagonchic

    OdpowiedzUsuń
  8. So cool! This jumper on you is perfect, compliment for your long legs ;)!

    My last post: Dark light

    Shopping Girls

    OdpowiedzUsuń
  9. ale masz cudowny kombinezon:) cały zestaw jest śliczny:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. boski kombinezon w cudownym kolorze:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Brown + Beige = Pure harmony!! Love it!
    Have a nice week!!! =)
    www.deliciasdavodeo.com.br

    OdpowiedzUsuń
  12. So beautiful winter jumpsuit. Nice choice my dear. Love this ootd!!! Have a nice day, kisses (and thank you for your visit),
    Eni

    Eniwhere Fashion
    Bloglovin of Eniwhere Fashion

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie wyglądasz, a stylizacja bardzo w jesiennym klimacie. :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. i love this mixed color... u look fabulous and your jacket is absolutely so cute!
    a big kiss darling
    http://www.sweetbea.it

    OdpowiedzUsuń
  15. You look gorgeous !
    Xoxo

    www.atwednesdaysiwearpink.blogspot.pt

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow Cudowna ramoneska <3 Sama czekam na podobną!
    Świetnie wyglądasz :*

    http://www.fashionmint.pl/

    OdpowiedzUsuń
  17. Genialnie się ubrałaś, co za stylowe połączenie !! Przepiękna kolorystyka. Ty zawsze zachwycasz, masz niesamowite wyczucie stylu, no i klasę, już to chyba pisałam, ale ciężko mi się oprzeć, by znów tego nie napisać :) Kombinezon jest świetny, rewelacyjnie wygląda z ramoneską i niskimi szpilkami ♥

    Miłego tygodnia kochana,
    Pozdrawiam !!

    OdpowiedzUsuń
  18. you're rocking the suede so well! love everything about this outfit <3
    www.rebelrebel.co x

    OdpowiedzUsuń
  19. pięknie wyglądasz !!! cudowny zestaw <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Takie kolory są dla Ciebie idealne! Pięknie wszystko dobrane:) a nogi boooskie <3
    (kurtka 9,49$, rękawiczki 1,99$) buziaki!:*

    OdpowiedzUsuń
  21. Such a stunning look! Love all the browns :)

    ARedLip&Love

    OdpowiedzUsuń
  22. W tych odcieniach też Ci bardzo ładnie! Świetny zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  23. amazing outfit dear..i like it so much
    kisses

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny ten kombinezon, jeszcze przy takiej figurze!

    OdpowiedzUsuń
  25. Amazing outfit!

    Hope you can check out my blog too!

    Miss Joy

    OdpowiedzUsuń
  26. Zamsz, brązy i pantera to połączenie idealne :) super :)

    OdpowiedzUsuń
  27. To, że w czerwieni Ci pięknie już pisałam. Ale to, że w beżach jeszcze nie :) No ale co się dziwić, piękna dziewczyna to i we wszystkim ładnie. Bardzo podoba mi się kurtka z kożuszkiem!
    www.sylwiaszewczyk.com

    OdpowiedzUsuń
  28. The jumpsuit is so stunning on you! x

    The Belle Narrative

    OdpowiedzUsuń
  29. Awesome shades of beige! I love your jacket, looks absolutely chic! Nice combo!
    xx
    cvetybaby.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Ale świetny kombinezon :) Super w nim wyglądasz! <3

    OdpowiedzUsuń
  31. legs to die for!!!!!!!!!
    love your playsuit!
    you look divine!!!!!!!!!!!


    http://modaodaradosti.blogspot.ba/

    OdpowiedzUsuń

  32. Great neutral look.

    http://www.racheldinh.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Beautiful look! Love it! :D

    ¡Kisses, ChicAdicta!
    www.piensaenchic.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja też nie przepadałam ale i nadal nie przepadam za tymi kolorami, ale Twoja kurtka jest cudowna i jak to możliwe, że jest taka tania?!
    Poklikałam i czy mogłabym prosić o to samo u mnie w najnowszym poście? Byłabym bardzo wdzięczna:)
    Obserwuję!
    Pozdrawiam,
    patrisyastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetny kombinezon!! Cudowny look!

    OdpowiedzUsuń
  36. You look beautiful! I love the jumpsuit!
    www.alessandrastyle.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Ta kurteczka w krotszej wersji jest przeurocza! Podoba mi sie taka kolorystyka!

    Pozdrawiam z Ameryki!

    Paulina

    shenanigan-ska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Zakochałam się w kombinezonie. Z długimi nogawkami też by mi się bardzo podobał. Świetnie wyglądasz :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  39. These fall colors suit you so well, believe me :)))
    Great outfit!

    xoxo
    www.bellezzefelici.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Beautiful look with those color.
    Have a awesome week dear.
    Kisses

    http://kintanfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. I loved your look and the color scheme too! I liked the shoes and the jacket very much, you look very beautiful! I thought that something was wrong, cause Blogovin didn't send me your posts anymore... then I went to Bloglovin and it had deleted all the blogs I followed! Now I am following you again, hoping that they don't do anything wrong again!
    DenisesPlanet.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Cudownie wyglądasz w tym wdzianku! :) Zapraszam, melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Same, I've only started to appreciate beige and brown recently. The earthy palette of your outfit is just a win. I love it and think your creative madness is a gift! :D xx

    Shanaz | Fashionista NOW

    OdpowiedzUsuń
  44. Beż to jeden z moich ulubionych kolorów na jesienną pogodę! Świetne masz te ogrodniczki!

    OdpowiedzUsuń
  45. Oglądam sobie Twoje zdjęcia i myślę " czy ona zawsze musi mieć takie super ciuchy ? ", a tu jeszcze na koniec czytam, że kombinezon sama przerobiłaś :-) Wyglądasz rewelacyjnie! Ten kombinezon jest genialny, nie dość, że z zamszu to jeszcze w takim przepięknym odcieniu brązu :-) Zachwycam się :-)

    Buziaki :-*

    OdpowiedzUsuń
  46. Perfect color combo. *__*
    New post is online...

    OdpowiedzUsuń
  47. Beże i brązy to moje ulubione kolory na jesień zimę! Ty nosisz je wyjątkowo dobrze :) Bardzo fajna stylizacja!
    Pozdrawiam i zapraszam Cię również do siebie na bloga:
    www.homemade-stories.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  48. I love your makeup and this whole look!!
    http://www.glamourbyzee.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Gorgeous jumpsuit. Love the color!
    xx

    OdpowiedzUsuń
  50. stunnin suede romper!!!!! adorable look!!! xoxo <3

    OdpowiedzUsuń
  51. Niezłe DIY :-) Efekt bardzo fajny. I całość w moim stylu, podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  52. Wow! I'm absolutely in love with this outfit and all of the details! You put it together so well!
    Have a lovely day :-)


    http://anatkoren.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń